مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اسفند 1394 ساعت 20:262016-03-09اجتماعي

"پژوهش محوری" در فعالیت های آموزش و پرورش کشور دنبال می شود


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت پژوهش در تولید علم گفت: "پژوهش محوری" در فعالیت های آموزش و پرورش کشور دنبال می شود.

- معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت پژوهش در تولید علم گفت: "پژوهش محوری" در فعالیت های آموزش و پرورش کشور دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد دیمه ور امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه جابر بن حیان در سمنان اظهار داشت: توجه به فعالیت های پژوهش محور در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش کشور نیز آمده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هایی نظیر جابر بن حیان برای افزایش فرهنگ پژوهش در دانش آموزان تصریح کرد: سند تحول بنیادین آموزش وپرورش کشور و نیز رویکرد های مدیریت آموزشگاهی وزارت آموزش وپرورش بر اهمیت پژوهش محور شدن فعالیت های آموزشی تأکید دارد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه دوران کودکی و نوجوانی بهترین سنین برای ایجاد فرهنگ و روحیه پژوهشی در افراد است تصریح کرد: برای تقویت این روحیه، دانش آموزان باید از سنین کودکی با پژوهش مأنوس شده و پژوهش کنند.

دیمه ور برگزاری جشنواره جابر بن حیان را زمینه ساز حرکت پژوهش محوری آموزش وپرورش دانست و گفت: طرح جابر بن حیان درواقع روحیه پژوهشگری را دی دانش آموزان تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"پژوهش محوری" در فعالیت های آموزش و پرورش کشور دنبال می شود

"پژوهش محوری" در فعالیت های آموزش و پرورش کشور دنبال می شود